Τρίτη, 20 Μαρτίου 2012

Τρία εκπαιδευτικά προγράμματα στο πλαίσιο των Ημερών,Δασοπονίας,Νερού,Μετεωρολογίαςς

Τρία εκπαιδευτικά προγράμματα για τους μαθητές του Δημοτικού και Γυμνασίου ετοίμασε το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας για να τμήση τις Ημέρες Δασοπονίας ,του Νερού και Μετεωρολογίας.





Τα θέματα που θα παρουσιασθούν είναι τα επιλεγόμενα από τους Παγκόσμιους φορείς ανά θέμα  των ημερών και είναι

-          "Όταν φυτεύουμε δέντρα, φυτεύουμε τους σπόρους της ειρήνης.                     Είναι οι σπόροι της ελπίδας"
-           
         "H Ασφάλεια του νερού και των τροφίμων"
          
         ''Ενδυναμώνοντας το μέλλον μας με καιρό, κλίμα και νερό''

Παρακαλούνται τα σχολεία που θα συμμετέχουν να κλείνουν με τον υπεύθυνο του Μουσείου τηλεφ 6932755008 τις ημέρες Τρίτη –Τετάρτη-Πέμπτη ως τις 5 Απριλίου. Τα σχολεία μπορούν να παρακολουθήσουν και τα 3 προγράμματα στην επίσκεψη τους με διάλυμα ενός τετάρτου το ένα από το άλλο.
Στα συμμετέχοντα σχολεία δίνονται τα προγράμματα σε c.d  για να  χρησιμοποιήσουν και στο σχολείο το εκπαιδευτικό υλικό.
Εάν  στο σχολείο συνεχίσουν να δουλεύουν το θέμα που παρακολούθησαν θα διαγωνιστούν με τα αλλά σχολεία που θα κάνουν το ίδιο.
 Θα δοθούν βραβεία για την καλύτερη εργασία σχολείου σε ομαδική εργασία τάξης.
Σε όλα τα σχολεία δίνεται δίπλωμα συμμετοχής
Ταυτόχρονα από τα  σχολειά του γυμνασίου, θα ζητηθεί να συμμετέχουν στην καμπάνια *Στο δρόμο για το RIO+20* ώστε και Σερραίοι νέοι να παρουσιάσουν την θέση τους στη διαμόρφωση της Ατζέντας 21.

Τα εκπαιδευτικά προγράμματα ετοίμασαν οι συνεργαζόμενοι φορείς Όμιλος  Σερρών για UNESCOΠανελλήνια Ένωση Δασοπόνων και Διαχειριστών Φυσικού Περιβάλλοντος (Π.Ε.Δ.ΔΙ.ΦΥ.Π.)  η ομάδα *Σέρρες Εθελοντές 2011* ο Κυνηγετικός Σύλλογος Σερρών ,η PRAXIS  
Την δράση υποστηρίζουν εθελοντικά οι κ.κ Σταύρος Μερτζεμέκης Αντιπρόεδρος (Π.Ε.Δ.ΔΙ.ΦΥ.Π.), Βάσω Παπαθανασίου ,Μαρία Εμμανουηλίδου Msc, εκπαιδευτικοί  ,οι ευρωπαίοι εθελοντές της PRAXIS Ola Grabowska ,Kirils Stasevics,Patri Gutierrez, με υποστηρικτή τον κ Κ Βαβαλέκα.
Διάρκεια προγραμμάτων 21-3 έως 5-4-12

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου