Στα πλαίσια του προγράμματος «Πάμε …Μουσείο» και των δραστηριοτήτων που πραγματοποιούνται, θα παρουσιαστούν μέχρι τέλους της σχολικής χρονιάς, Θεματικές Ενότητες που αφορούν στο περιβάλλον και στις Παγκόσμιες Ημέρες που έχει θεσπίσει ο Ο.Η.Ε.
Υδροβιότοποι
Βουνά και Δάση.
Μέχρι το τέλος του σχολικού έτους προγραμματίζονται θέματα που σχετίζονται με την ανάπτυξη περιβαλλοντικής ευαισθησίας και συνείδησης στους μαθητές των Δημοτικών Σχολείων. Οι Παγκόσμιες Ημέρες που θα δώσουν έναυσμα για τα εκπαιδευτικά προγράμματα είναι:
14-16 Φεβρουαρίου -Μέρες Δαρβίνου-Εξέλιξη και Κλιματική Αλλαγή-
19-20 Μαρτίου: Παγκόσμια Ημέρα Ήλιου και Γης
21-30 Μαρτίου: Παγκόσμια Ημέρα Δασοπονίας
22-30 Μαρτίου: Παγκόσμια Ημέρα για το Νερό
"H Ασφάλεια του νερού και των τροφίμων"
22-30 Απρίλιος Ημέρα της γης. *Επιστρατευτείτε για τη γη*
14-21 Μαΐου Αποδημητικά Πουλιά
22-30 Μαϊου: Παγκόσμια Ημέρα Βιοποικιλότητας
1-7 (5) Ιουνίου: Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος: « Ενέργεια για όλους»
1-8 Ιουνίου Παγκόσμια Ημέρα Ωκεανών
Επίσης, η δεκαετία 2005-2015 είναι αφιερωμένη στη δράση «Νερό για τη Ζωή»
Προτείνεται στα Δημοτικά Σχολεία που θα επισκεφτούν το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας, εάν επιθυμούν, να συμμετέχουν στα εκπαιδευτικά προγράμματα ενεργά, παράγοντας εκπαιδευτικό υλικό που θα αφορά τα ανωτέρω θέματα.
Οι εργασίες που θα παρουσιάσουν μπορούν να έχουν οποιαδήποτε μορφή παρουσίασης όπως:
Παρουσίαση (PowerPoint),
Βίντεο ,
Ιστότοπο (site),
Ιστολόγιο (Blog),
Πολυδυναμικό κείμενο,
Κόμικ
και ότι άλλο μέσο υπάρχει για τη δημιουργία ενός εκπαιδευτικού προγράμματος.
Οι εργασίες των σχολείων θα είναι είτε ομαδικές είτε ατομικές. Επίσης μπορεί να είναι αποτέλεσμα συνεργασίας όλων των τάξεων ενός σχολείου.
Θα παραδοθούν κατά το πρώτο δεκαήμερο του Ιουνίου και θα βραβευτούν οι καλύτερες 3 πρώτες.
Εύφημη μνεία θα δοθεί σε όλους τους συμμετέχοντες.
Κάθε σχολείο θα ενημερώνεται για τις λεπτομέρειες της συμμετοχής κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας.
Προσβλέπουμε στην πρωτότυπη και ευφάνταστη δημιουργικότητα των μαθητών ώστε να ευαισθητοποιήσουμε σε θέματα προστασίας του περιβάλλοντος και ταυτόχρονα να παραχθεί αρχείο υλικού που θα χρησιμοποιεί στο μέλλον το Μουσείο.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου