Ακούμε και διαβάζουμε συχνά
για την τρύπα του όζοντος. Τι ακρίβώς είναι, πώς αντιμετωπίζεται και τι
συνέπειες έχει για τον πλανήτη;
Το στρώμα του όζοντος
μεταβάλλεται από περιοχή σε περιοχή και ανάλογα με τις εποχές, ενώ επηρεάζει
και επηρεάζεται από το κλίμα, καθώς ο μηχανισμός σχηματισμού του εξαρτάται από
τη θερμοκρασία, την υγρασία, τους ανέμους και τη περιεκτικότητα της ατμόσφαιρας
σε άλλες χημικές ενώσεις. Το όζον της στρατόσφαιρας αποτελεί τη μοναδική ασπίδα
του πλανήτη μας ενάντια στις βλαβερές επιπτώσεις της υπεριώδους ακτινοβολίας
του Ήλιου, η οποία είναι ιδιαίτερα επιζήμια για όλους τους έμβιους οργανισμούς.
Το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας του Δήμου Σερρών ξεκινά την περίοδο 2013-2014 με το εκπαιδευτικό του πρόγραμμα *Το Σχολείο
πάει ...Μουσείο*.
Για 3η χρονιά καλεί τα
σχολεία του νομού μας, της Α/βαθμιας και Β/Θμιας εκπαίδευσης όπως και τα
σχολεία όλης της χώρας που όλα αυτά τα χρόνια γνώρισαν από κοντά
το Μουσείο μας και τα εκπαιδευτικά μας προγράμματα.
Με θέμα *Μια υγιή ατμόσφαιρα , το μέλλον που θέλουμε*
οι συμμετέχοντες θα παρακολουθήσουν το βίντεο http://www.youtube.com/watch?v=h2EWDjYa6-Ihttp://www.youtube.com/watch?list=UUNUtF-hteDtP8IkMjueu2CQ&v=J-MVxwk7zyo που δημιουργήθηκε από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Περιβάλλοντος και ένα ΠΠ για το πως δημιουργήθηκε η τρύπα του όζοντος .Με το τέλος των παραπάνω θα ζητηθεί από τους μαθητές να μας υποδείξουν τρόπους για την προστασία του πλανήτη και να πολλαπλασιάσουν μέσα από το https://www.facebook.com/my.ozone.day τις δικές τους πρωτοβουλίες κατά την διάρκεια της σχολικής τους χρονιάς και να στείλουν σε φίλους μία κάρτα επιλογής τους http://ozone.unep.org/new_site/en/GC_posters-2013.php
οι συμμετέχοντες θα παρακολουθήσουν το βίντεο http://www.youtube.com/watch?v=h2EWDjYa6-Ihttp://www.youtube.com/watch?list=UUNUtF-hteDtP8IkMjueu2CQ&v=J-MVxwk7zyo που δημιουργήθηκε από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Περιβάλλοντος και ένα ΠΠ για το πως δημιουργήθηκε η τρύπα του όζοντος .Με το τέλος των παραπάνω θα ζητηθεί από τους μαθητές να μας υποδείξουν τρόπους για την προστασία του πλανήτη και να πολλαπλασιάσουν μέσα από το https://www.facebook.com/my.ozone.day τις δικές τους πρωτοβουλίες κατά την διάρκεια της σχολικής τους χρονιάς και να στείλουν σε φίλους μία κάρτα επιλογής τους http://ozone.unep.org/new_site/en/GC_posters-2013.php
Σε κάθε τάξη που θα επισκεφθεί το μουσείο
θα δοθεί το εκπαιδευτικό υλικό για να
συνεχίσουν στην τάξη τους εάν τo επιθυμούν
Το πρόγραμμα θα διαρκέσει ως τις 30 -10-13 και θα ενταχθεί στις δράσεις της *2ης Γιορτής Καλωσορίσματος των φοιτητών*
*Οι δράσεις υποστηρίζεται από
τους εθελοντές φορείς :
Όμιλος Σερρών για UNESCO, η ΠΡΑΞΙΣ .
Εθελοντές 2011,το Club Νέων της UNESCO Σερρών .
Υποστηρικτές του είναι οι εθελοντές Βασιλική Παπαθανασίου, Τατιάνα Αγγελίδου, Ελένη Πισώκα, Βίκη Καψάλη, Στέλλα Παπούλια, Αλεξία Ματζίρη,Μαρία Παπασημακοπούλου, με τους νέους και του Ευρωπαίους εθελοντές Jitka Bouskova,Erik Piana, ,Marc Michel Antoune Henine,Julia Reiter με υποστηρικτή τον κ Κ Βαβαλέκα.
Υποστηρικτές του είναι οι εθελοντές Βασιλική Παπαθανασίου, Τατιάνα Αγγελίδου, Ελένη Πισώκα, Βίκη Καψάλη, Στέλλα Παπούλια, Αλεξία Ματζίρη,Μαρία Παπασημακοπούλου, με τους νέους και του Ευρωπαίους εθελοντές Jitka Bouskova,Erik Piana, ,Marc Michel Antoune Henine,Julia Reiter με υποστηρικτή τον κ Κ Βαβαλέκα.
Χορηγοί επικοινωνίας, Εφημερίδες Πρόοδος, http://www.serresparatiritis.gr/ www.aposerres.gr, www.rodonfm.net www.e-simerini.com
Με την αιγίδα
Η
δράση εντάσσεται στην *Δεκαετία της Βιοποικιλότητας 2011-2020
Και στην *Δεκαετία της Ερημοποίησης
2010-2020*
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου